9/28/09

En smule irritert.

Oki, helgen er over. Sitter på skolen og irriterer meg over at jeg ikke kan sove, men må høre på folk snakke om uinteressante ting. Men mest av alt er jeg irritert på karma. Karma har nemlig kost seg villt med meg i helgen. Slik at jeg blir insane forvirret. Først lurer den meg til å tro at jobben som jeg hadde syyyykt lyst på, ikke var en mulighet lenger (dette får jeg senere lære er feil, og den er fortsatt mulig). Deretter får den meg til å skjelle enkelte ut for og deretter gjøre det greit igjen, alt er tilgitt og snudd på hodet. Forvirret, stresset, irritert, oppgitt og glad? skjønner ingenting, miih!

Jaja, siste uken på skolen før høstferien nå, og den trenger jeg. Gleder meg. I tillegg er det da bare en uke ca før jeg reiser til Vietnam, jippihoo!

Så forresten Vegas på kino igår, sammen med Sandy. Koz. Filmen var kool, men ikke helt som forventet. Likte den, og fikk en fin unnskyldning til å spise popcorn, yay (og en liten takk til Ida for en fin rabatt, hihi).

Idag er planen min i hvert fall og sove og sove og sove. Evt spise mye og se på Seinfeld og Twin Peaks.

No comments:

Post a Comment