8/1/09

Kozy night.

Endelig har kameraet fått lagt ifra seg bildene på maskinen, driver å fikser litt på de og legger de inn på face.
Igår hadde jeg "vors" hjemme. Men det ble bare meg og Sofia (som var koz). Ble litt fullere enn jeg først skjønte og det endte med at vi traff på to italienere som spanderte øl på oss og andre ting x) Deretter tok jeg nattbussen hjem med to ukjente gutter som var veldig trivlige faktisk. Hadde en fin kveld og deilig å legge seg ned i sin egen seng syns jeg. Spesielt når jeg våknet idag, kunne sove så lenge jeg ville og lage mat, og chille max. Har også bygget pult og stol nå, tenker jeg tar den siste skuffetingen i morgen.





Idag blir det øl igjen og håper det blir like koz som igår ^^
l8r peepz.

1 comment:

  1. HAHA, jeg trodde du hadde pult en stol, leste litt fort. Ahh, italiano love <3 umg, urk ass. Men det var en fin kveld det. & digget det cuuuute bildet med hjarteputa :D

    ReplyDelete