8/2/09

Another Sunday.

Så var det søndag igjen ja. Den dagen som pleier å være superkjedelig, men jeg liker den. Det er den chilleste dagen i uken hvor man kan gjøre hva man vil, og den dagen hvor man burde gjøre alt man ikke har fått tid til ellers. Foreløpig har jeg tilbrakt dagen i sengen ettersom hodet mitt ikke er i sitt ess. Men det er grrreit! Fordi jeg har spist pommes frites (som jeg har laget helt selv) og vårrull (som kom fra frysen), og det er godt. Jeg har også gjort noe praktisk, nemlig skrudd sammen et skap.

Nå må jeg bare rydde litt i huset og skrive noen mail så kan jeg chille resten av denne deilige søndagen.

Oppskrift på en chill, fin søndag:
  • lese masse nye blogger
  • drikke fortryllende god te (kanskje iste?)
  • spise en god del mat (helst usunn)
  • finne ny gøy musikk
  • se på tv/internet
  • male neglene dine med en neonrosa/lilla neglelakk
Den viktigste tingen av dem alle er at man må prøve å gjøre så mye som mulig av de i sengen.

No comments:

Post a Comment