7/1/09

Sorry, I'm late.

Har ikke blogget nei. Shame. Har kommet hjem fra Hove nå, og det var driiiiitgøy! Savner det litt allerede. Man ser så mye rart der og blir kjent med masse nye mennesker. De beste konsertene var definitivt Ratatat og Slipknot, med Lykke Li rett bak.

Ellers har jeg hengt litt i Bergen nå. Solen steiker over Norge og Helene har blitt brun (noen steder). Har blitt hektet på Fleet Foxes og Montee som jeg også så på Hove <3

Har badet for første gang i år, ikke så kaldt som man skulle tro. Grillet har også stått på planen. Koz. Nå merker jeg at jeg er redd for ferien skal gå for fort for at jeg får den med meg og skolen er tilbake. Neste stopp er Eidfjord tenkte jeg, så Trondheim, deretter Canada og så får vi se. Blir gøy alt sammen.

Kan blogge mer en annen gang, smelter jo vekk her på rommet mitt. Snxz <3

1 comment:

  1. Elise:
    "åååååh.. iskaldt på rommet mitt.."

    *sjekke gradestokk*

    24,8.

    <_<

    ReplyDelete