7/5/09

Estrange.


Wow, denne uken har vært rar. Fyllt opp med drama, stekende sol og morsomheter. Liker det til en viss grad tror jeg. Solens intensitet forsvinner sakte, men sikkert og man kan nå faktisk gå ute uten å smelte helt vekk.

Jeg er fortsatt redd ferien forsvinner under mine føtter uten at jeg merker det, men vet at det er masse gøy igjen og gleder meg :) Har vel egentlig ikke så mye imot å gå på skole et år til en gang, det eneste kjipe er at de fleste av vennene mine nå er ferdig. Grunnen til at jeg ikke bryr meg like mye som tideligere er at jeg har funnet ut at jeg kan løsrive meg. Jeg trodde jeg var avhengig av enkelte ting, men det er jeg faktisk ikke.

Igår var jeg på byen med Kikkis (som endelig har blitt 18, gratulerer btw!) og Sofia. Jeg hadde det faktisk kjempegøy, danset, drakk Breezer (which I love<3) og traff mange kjente. Så for en gangs skyld var det gøy :)


Så nå sitter jeg her på en søndagskveld, ikke gjort en verdens ting idag bortsett fra å gå en tur med hunden vår Ibino kun for å kjøpe kosemat. Det er så kos å se han løpende bortover glad som en fele, tar meg ofte i at jeg småler for meg selv av synet. Anywayz, fortsatt småsyk, men det glemmet vi. Skal kose meg litt med Johanne i morgen tenkte jeg, kanskje dra til Eidfjord for å chille litt.


Planer videre for ferien:
-spise sushi med kikkis
-dra til Trondheim å chille
-dra til Canada og stresse
-Evt være litt i Oslo
-spise masse is
-masse jordbær
-ta masse bilder og bade litt til?
-kanskje til og med jeg tørr å klatre litt. hihi.



No comments:

Post a Comment