6/14/09

Fyll og Agurkvann.

Da var helgen ferdig og solen er på vei ned. Det har vært en overraskende bra helg. Har jo klagd og mast på hvor kjedelig alt er i det siste. Prøvde ut bussvors for første gang, brukte penger, smakte Breezer (btw, inzane godt), ble kjent med en svensk arkitektstudent og tok bilder som bare det.

Før den egentlige helgen startet hadde jeg en liten kosedag med Kikkis. En venn jeg har bestemt meg for å være mye mer med nå fremover. Vi spiste kinesisk og så på harry potter filmer. Gikk også en tur med hunden Ibino og der gikk det villt for seg. Han er gammel, men inni seg bare en liten valp, og det liker jeg.


Men nå er skolen ferdig? Litt usikker der, men uanz står Hove for tur. Får gjøre klar de siste forberedelsene, kjøpe inn drikke osv. Gleder meg villt nå, masse koole band, vill fylla og ingen bekymringer. Det er livet som det skal være.

Jeg har også fått tilbud om å reise til Canada på gründercamp 8-14.August. Takket ja, og grugleder meg. Blir gøy å reise så langt å møte masse nye mennesker, som sikkert er så sykt mye smartere enn meg (ja... litt nervøs).

Før dette er det Roskilde? Ikke bestemt helt enda, men krysser fingrene. Så er det en liten tur til Trondheim? Det kan bli interessant. Så ja, ferien er litt usikker, men ser ut til å ha masse bra potensiale.

Nå sitter jeg i sengen min, nydusjet, hører på Blur og Moneybrothers mens jeg drikker agurkvann. Jeg har nemlig lagt merke til at huden min har blitt veldig stygg i det siste. Sandra kom med et tips om å drikke masse vann, så nå prøver jeg ut dette da. Er ikke noe spesielt glad i vann, men heller brus og iste. Tennene mine får lide og tydeligvis huden min også. Har selvfølgelig en del med mangel på ivaretaelse, drikking og røyking også da.

Hehe, dette ble et ganske langt innlegg, men det får så være!

No comments:

Post a Comment