6/6/09

Fantastisk rart.

Var på Norstat jobb vors igår. Noe av det rareste jeg har vært med på. Folk som jobber på Norstat er virkelig noen av de rareste freakzene man finner i Bergen. De hadde kjøpt inn drikke til alle og vi hamstret som de små hamstrene vi er (sandra, jenny, sofia og meg). Vår "sjef" eller hva han er, Eric lagde en liten operasjon vin og som en samlet tropp fikk vi med oss en del vin x) Digger han.

Ellers merker jeg hvor lei jeg er av utelivet. Samme hver gang jo. Kjipt å være lei rett etter å ha blitt 18 år allerede. Men kanskje noe skjer og det blir gøyere? Helgene er tross alt vårt lille sanctuary.

Og Feist is on my mind! "We'll collect the moments one by one, guess that's how the future is done" <3

1 comment:

  1. bare vent til jeg er 18 helene, bare vent !

    - johanneeeeeee

    ReplyDelete