8/22/11

UPDATE



Blir dette året bra? Og neste for den saks skyld? Jeg er redd...

Jeg driver visst og flytter rundt og rundt. For øyeblikket pga familie som flytter til Oslo, bor jeg nå hos min bestemor en stund, ute ved Greverud. Uff, et godt stykke fra byen, men det får vel gå.

Jeg har også fått meg en ny jobb (dessverre kun sesongåpent) hos Lektern, en koselig uterestaurant på aker brygge. Kom ned på besøk hvis man finner seg selv i Oslo! Der er det vilt trivelige mennesker fra overalt og fint å jobbe ute om sommeren.

Bortsett fra det ser det ut som dette året bare ikke vil bli det jeg hadde planer om. Først skulle jeg til Paris, så studere... Men nå skal jeg bare jobbe å ta opp matte (usj) helt til august hvor jeg håper at jeg kommer inn på en eller annen skole i utlandet. Det blir fortsatt Oslo, så i det minste en ny by og forhåpentligvis blir dette et bra år her.

Og ja, jeg kjeder meg akkurat nå...



Dette er liksom "selvsikre" Helene som tror hun greier alt og at alt ordner seg! høhø...

No comments:

Post a Comment