7/10/11

I det siste.

Har jo vært innestengt inne i leiligheten nå i litt over en uke og det eneste jeg har gjort på er å klage om kjedsomhet til venner over facebook, lagd forskjellig mat og sett villt mye på tv + rimelig mange filmer (som alle harry potter filmene...høhø). Men nå er jeg nesten oppe og går igjen, yay. PLUSS! Kommer til Bergen på fredag. Gleder meg!
 Lagde Foccica her om dagen. NAM!

 Cheerytomater. Cute.

 Det nesten ferdige resultatet, og det siste jeg tok bilde av, av en eller annen genial grunn...

 My favorite! Oreocake :)


En ny luv jeg har funnet. 


 Min nye Friends collection. Har hatt lyst på den i evigheter, og endelig fikk jeg en god nok unnskyldning til å stirre på episode etter episode. Ser dere! Det finnes flere goder ved å være sykemeldt.

 Sommerminner og kos.

 Min nye litt for store piercing, men det går fint... 

 Min nåværende yndlings t-skjorte.

 Ja... Jeg kommer ikke unna den avhengigheten. Jeg vedder på at jeg hadde enklere greid å slutte å røyke enn å slutte å drikke cola...
 *flaut*

 Min utsikt (og mitt liv).

Endelig ferdig på krykker! Eller tror jeg i hvert fall... Fortsatt litt vondt, men yay likevel!

No comments:

Post a Comment