5/11/10

Følte det bildet passet litt til meg.

I morgen kommer sandra og ingvild hjem! Det er helt sykt får nesten litt angst. De har ikke vært vekke så lenge virker det som, men det har likevel skjedd så utrolig mye nytt. Er veldig nysgjerrig på hvordan overgangen blir for dem. Men gleder masse, blir deilig å få de tilbake igjen :D

Jenny og jeg var på en liten spontanshopping i går, og der fikk vi håvet inn et par godbiter, blant annet en svart lang blazer fra h&m, kule ringer fra glitter og gina tricot, en gjennomsiktig svart skjorte (som jeg faktisk gikk med på jammen på vamoose i går, rimelig flaut faktisk, men kool) og er superfornøyd med en vintagegenser med en ulv på fra weekday :) Gøy med nye ting, det kicker virkelig opp selvtilliten.

Vi har også hatt vår første grilling. Litt kaldt, men koselig. Botanisk hage ftw.

Andre ting.. hm..
- Djevelen var en liten tur innom kråkeslottet. hihi, det var kjempegøy og rimelig skummelt.
- Jeg har klippet meg og fått meg en liten lugg, feeeett.
- Fikk supedårlig på eksamen, miih. Men både Jenny og meg is gonna fix it.
- Jeg er russ.
- Sofia og jeg har sett det ultimate kyllingbandet. THE RESIDENTS!!!
- My knee is fucked up.

Men alt er bra og sommeren er på vei. Gleder meg til masse forskjellig og ting ser bra ut, koz :)

No comments:

Post a Comment