1/11/09

Forandring.

Jeg tenkte jeg skulle bruke denne bloggen litt mer. Mest fordi den er finere enn den på blogg.no ( http://www.rosakylling.blogg.no ) Men ja, det har nå vært helg. En rar helg. I går var bare flaut for meg, gjorde ting jeg skulle ønske jeg hadde unngått. Var hos Madz litt og så gikk vi ut, en dum ting fra min side. Endte med forferdelighet og skam x) Men ellers har jeg vært en del med Trulz, veldig koz.

Det gikk akkurat opp for meg at jeg skriver utrolig personlig, så personlig faktisk at jeg tror ikke mange forstår litt hva jeg skriver om. Noe som gjør det utrolig kjedelig, hm.. Dette burde jeg vel gjøre noe med. Skriver så overfladisk. Kool, da prøver jeg å gjøre noe med dette i senere tid da.

Anywayz, nå er det 2009 og jeg har ingen nyttårsforsetter. Burde jeg ha det?
Tenker selvfølgelig at jeg må gjøre det bedre på skolen og ha mye mye mindre fravær ettersom jeg faktisk har minst 20% i alle fag. Trst. Likevel ser jeg ikke på det som et nyttårsforsett, heller en ting jeg faktisk må gjøre. Ikke det samme som å trene. Noe jeg føler jeg kanskje burde begynne litt smålig med... men gidder jeg? Nei. Spise sunnere? Jeg tenker heller, bare spise generelt. Være et bedre menneske? Hm.. det er så mye det går under, men jeg har ikke lyst til det. Eller... Jeg kommer liksom ikke på noe sted hvor jeg burde skjerpe meg som person. Haha, det høres utrolig overfladisk ut og selvdiggersk... men mener det ikke sånn. Tenker egoisme ftw!





2 comments:

  1. Hva i all verden skal du skrive om hvis det ikke er personlig? Oh, umh, jeg syns ikke det er nødvendig å ha nyttårsforsetter ^^

    ReplyDelete
  2. narsisisme ftw!

    liker bloggvibben

    ReplyDelete